עיסוי אוטומטי מלא כסא מיטה עמוד שדרה, נדודי שינה, תת בריאות עזרה לשפר גירוי חושי חימום רטט קול המתיחה

22,574.00 ₪

ניהול שינה

טיפול באוסטיאופורוזיס

תיקון רגל פנימי וחיצוני

תת ניהול בריאות

תיקון כולסטרול לאחר לידה

טיפול בעמוד השדרה של בני נוער

שיכוך כאבי שרירים

נוקשות שרירים והפגת מתחים

טיפול בכאבי גב

 


שש פונקציות

I. שיפוע לחץ: טיפול בלחץ פנאומטי מדורג מהצוואר ועד הרגליים להרפיית השרירים והרקמות הרכות, במיוחד משני צידי עמוד השדרה, בדומה לעיסוי סיני.

II. רטט אקוסטי: תדר גבוה רפואי 15-20Hz, רטט אורכי לגירוי והרפיה עמוקה של השרירים ומערכת הרקמות הרכות, במיוחד השרירים סביב עמוד השדרה.

iii. מתיחה במשקל עצמי: לאחר הרפיה עמוקה של השרירים סביב עמוד השדרה, כוח המשיכה העצמי הדינמי של גוף האדם פועל ביעילות על עמוד השדרה, מהדק את החלל הבין-חולייתי, יוצר לחץ בין-חולייתי שלילי, מכווץ את הגרעין הפולפוסוס הבולט בחזרה כדי לשחק את התפקיד של דקומפרסיה בעמוד השדרה, הקלה על כאבי צוואר הרחם והמותניים, והחזרת האיזון הבריאותי המבני של עמוד השדרה.

IV. מוזיקת ​​חמשת האלמנטים: באמצעות מוסיקה סינית מסורתית של חמשת האלמנטים (זהב, עץ, מים, אש ואדמה), אתה יכול להירגע לחלוטין מהנפש לגוף. דומה לטיפול במוזיקה גרמנית.

V. מסננת במהירות גבוהה: ממריצה את הירך והשרירים הסובבים את מערכת הקרביים, מקדמת תנועה של הקרביים ופריסטלטיקה של מערכת העיכול, האצת זרימת הדם בירכיים, גב, ירכיים, רגליים, הגברת רוויית הדם, שיפור המיקרו-סירקולציה של הגוף, שיכולה לשפר ביעילות מבנה הגוף, פתיחת סתימות של גושי הרקמות הרכות, משפר את חסינות הגוף האנושי וכו', וניתן להשיגו על ידי ויסות האיברים הפנימיים והפרשת צואה בין לילה, שריפת שומן בירכיים.

VI. טיפול בחום אינפרא אדום רחוק: (38-45 ℃) הרחבת נימים, האצת זרימת הדם, קידום זרימת הדם, הפעלת השפעת טיפול רפואי עזר של חפירת המרידיאנים, הקלה בכאב.

 

באופן כללי:

ב-Jinkairui, המשימה שלנו היא לספק מוצרי עיסוי נוחים, נוחים ואמינים, המשתמשים בטכנולוגיות מודרניות ותומכים באורח חיים בריא יותר. אנו מתמקדים באפשרויות טיפול מסורתיות ועכשוויות הממקסמות את בריאות הלקוח ורווחתו.

קטגוריות: להיט להיט

חוות דעת

חוות דעת על עיסוי אוטומטי מלא כסא מיטה עמוד שדרה, נדודי שינה, תת בריאות עזרה לשפר גירוי חושי חימום רטט קול המתיחה

אין חוות דעת למוצר זה כרגע