מנוע צלילה חשמלי תת-מימי, בידור קיץ, 500W

1,106.00 ₪

תכונת מפתח

1. שימוש נרחב: זה יכול לשמש גם כדחף צלילה וגם ככוח SUP.

2. שימוש ידידותי: הדחף מעוצב עם חבל בטיחות המחבר את הדחף בקצה אחד ואת פרק כף היד בקצה השני כדי למנוע נפילה של הדחף מהיד. המיקום של השלט רחוק ממוקם בהתאם להרגלים שלך, אתה יכול לענוד אותו על פרק כף היד, לתלות אותו על הצוואר, או להניח אותו בקופסה אטומה על הידית.

3. מדהים: השלט מעוצב עם שעון ועמיד למים עד 7 רמות, מה שהופך אותו בטוח וקל לתפעול על היד. הבוסטר מורכב בעיקר מסוללה של 4400 mAh ומנוע 500W, מעוצב במהירות של עשר רמות, כך שתוכל להתאים את המהירות בהתאם למצב שלך בפועל. המהירות במים יכולה להגיע ל-3 קמ"ש עד 9 קמ"ש, חיי הסוללה יכולים להגיע ל-60 עד 15 דקות. בשימוש רגיל, חיי הסוללה של המדחף הם 3 שנים.

מדחף (כשעתיים לטעינה מלאה)

שלט רחוק (כשעה לטעינה מלאה)

לִשְׁלוֹט

יישום

תזכורת נחמדה

1. קבל תזכורת: נא להיזהר בעת פתיחת האריזה, בחר כלים מתאימים כדי למנוע נזק למוצרים.

2. השתמש בתזכורת:

המדחפים שנשלחו הוצמדו, וניתן לשלוט על המדחפים על ידי לחיצה כפולה כדי לפתוח את השלט הרחוק.

בעת צלילה יש לבדוק תחילה אם שני התפסים של המדחף מחוברים לחשמל, ולאחר מכן לבדוק את חבל הבטיחות, קצה אחד מחובר למדחף, והקצה השני מחובר לפרק כף היד כדי למנוע את נפילת המדחף מהיד. .

יש לשטוף את המדחף במים נקיים לאחר השימוש כדי למנוע ממים קורוזיביים לפגוע במדחף. שמור אותו במקום חשוך ככל האפשר לייבוש ואל תחשוף אותו לשמש כדי למנוע נזק לסוללה. יבשו ואחסנו במקום חשוך לשימוש הבא.

אם זה לא היה בשימוש במשך זמן רב, נא לטעון את השלט הרחוק ואת היחידה הראשית פעם אחת ולאחר מכן אחסן אותם (השבב יצרוך את הכוח השמור כאשר השלט רחוק חסר חשמל במשך זמן רב, מה שגורם לשלט רחוק להתרסק).

3. עקבו אחר החנות שלנו, הנחות נוספות ומוצרים חדשים נשלחים אליכם בפעם הראשונה.

4. כל שאלה לגבי מוצרים ושירותים, אתה יכול לפנות אלינו ולעזור לך לפתור אותם בהקדם האפשרי.

קטגוריות: להיט להיט

חוות דעת

חוות דעת על מנוע צלילה חשמלי תת-מימי, בידור קיץ, 500W

אין חוות דעת למוצר זה כרגע